Umělá inteligence stvořila vlastní energetický nápoj

Umělá inteligence (AI) rozpoutala revoluci v oblasti energetických nápojů. Společnost HELL ENERGY totiž jako první na světě vyvinula energetický nápoj, který byl kompletně vyroben umělou inteligencí. Každý element nové příchutě, dokonale zvolené ingredience, originální design, a dokonce i marketingovou strategii vyvinula AI. A výsledek dokonce sama ochutnala.

Umělá inteligence (AI) dokáže neuvěřitelně rychle zpracovávat a využívat obrovské množství informací dostupných na internetu. Disponuje proto i komplexními znalostmi o energetických nápojích, od jejich složení, přes dostupné zdravotní výzkumy až po prodejní výsledky a zpětnou vazbu od spotřebitelů. Dokáže navíc zanalyzovat i nejnovější trendy a informace.

Společnost HELL ENERGY nejprve pověřila umělou inteligenci vývojem nového energetického nápoje. AI pak využila nejnovější informace a vytvořila nejlepší možnou recepturu. Vzala při tom v úvahu nejen přání a požadavky konzumentů, jejím cílem bylo i stvoření perfektního nápoje skvělé chuti.

Jakožto nejinteligentnější entita současného světa považuje AI svůj výtvor za dokonalý. Svůj energetický nápoj obohatila o vitamíny, aminokyseliny a řadu prospěšných bylin. Tím ale úspěch AI nekončí. Postarala se také o to, aby byl nový nápoj v souladu s legislativou, včetně předpisů Evropského úřadu pro bezpečnost potravin a dodržením doporučených denních dávek.

Uměla inteligence vytvořila rovnou tři nové příchutě. Prostřednictvím převratné technologie je pak všechny tři digitalizovala, otestovala a zanalyzovala rozsáhlá data a statistiky. A nakonec vybrala vítěznou příchuť – jedinečné a osvěžující kombinaci Tutti-frutti a Berry blast. Jedná se o naprosté prvenství, kdy AI poprvé na světě vytvořila takto sofistikovaným způsobem výrobek v rámci trhu s energetickými nápoji.

Složení je přísně tajné a AI dokonce navrhla i doporučení k jeho ochraně. Recept je z bezpečnostních důvodů zálohován pouze v jednom vysoce zabezpečeném počítači v centrále maďarské továrny HELL ENERGY. AI ovšem neponechala nic náhodě a druhou kopii receptu uložila také v přísně střeženém trezoru ve Švýcarsku.

Poté, co AI vytvořila tento unikátní výtvor, nebylo překvapením, že designovala i obal nového nápoje. Samotná plechovka odráží poslední trendy a vyzařuje mladistvé a „cool“ vibrace. Na design obalu použila AI jednak barevné schéma HELL ENERGY, současně do něj ale přidala i vlastní digitální styl.

Protože nový produkt s názvem „HELL A.I.“ je výsledkem výjimečného a unikátního procesu, který nemá ve světovém měřítku dosud obdoby, zaměstnanci společnosti se rozhodli výrobek otestovat. Nový nápoj prošel přísnou kontrolou kvality a chuti. Výsledek potvrdil, že AI odvedla opravdu dobrou práci!

Využití AI při vývoji nového produktu představuje obrovskou příležitost pro řadu odvětví, a doslova novou éru v potravinářském průmyslu. Díky svým schopnostem dokáže umělá inteligence rychle třídit a analyzovat množství internetových dat v řádu minut či sekund. Tím se výrazně zkracuje i proces výroby nového produktu – z původních 1-2 let na 1 měsíc. Tento proces je výsledkem společného úsilí, kdy se na přípravě nového energetického nápoje podílelo hned několik AI systémů, z nichž každý vyniká v jiné oblasti. Na celém světě již nyní existuje více než 100 systémů AI, jejichž vzájemná spolupráce přináší nespočet inovací.

Nový produkt se vyrábí v jedné z nejmodernějších evropských továren na nápoje. Už toto léto bude energetický nápoj HELL A.I. dostupný ve více než 60 zemích světa, včetně České republiky.

tisková zpráva společnosti Hell Energy

Superpočítače sestavené HPE obsadily přední příčky v nových žebříčcích

Superpočítače sestavené společností Hewlett Packard Enterprise (HPE) se umístily v aktuálním listopadovém vydání žebříčku TOP500 nejvýkonnějších …

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *