(c) Graphicstock

Průmysl umělou inteligenci využívá nedostatečně

Sada nástrojů pro umělou inteligenci od IBM pro 9 průmyslových odvětví a profesí.

S přibývajícími objemy datových toků jsou lidé více a více zahlcováni množstvím informací, podle kterých musí každý den jednat. Naštěstí se ale informační exploze shoduje s dalším klíčovým technologickým pokrokem: umělou inteligencí. AI je nástrojem, kteří profesionálové potřebují k využití dat, která nyní máme na dosah ruky, přičemž přizpůsobení všeobecné AI pro specifické průmyslové a profesní oblasti je kritickým způsobem, jak umožnit každému, aby dosáhl nového potenciálu ve své každodenní práci.

Ze studie IBM vydané minulý týden vyplývá, že 85 % z 5 000 dotazovaných vedoucích pracovníků věří, že AI umožní jejich společnostem získat nebo udržet konkurenční výhodu. 77 % nejvýkonnějších organizací uvedlo, že zákaznická spokojenost představuje klíčový hodnotový faktor pro AI.

IBM vydává dosud největší AI toolset, sadu nástrojů pro umělou inteligenci předem připravenou pro odvětví průmyslu a profese, aby pomohla podnikům od znova si představit, jak fungují. Klíčová obchodní výhoda spočívá v proniknutí do organizačních poznatků, historických dat zákazníků, interních zpráv, transakcí v minulosti a interakcí s klientem. Tyto prvky jsou příliš často nedostatečně využívány.

Vezměte například:

• Zemědělství: IBM dnes pro celý svět zpřístupňuje rozhodovací platformu Watson pro zemědělství (Watson Decision Platform for Agriculture). Platforma shromažďuje data z několika zdrojů – například počasí, traktory a zavlažovače vybavené IoT, satelitní snímky a další – a poskytuje jediný, zastřešující, předvídající pohled na data ve vztahu k farmě, a to ve snadno použitelné aplikaci.
• Zákaznický servis: Watson Discovery for Salesforce, dostupný od dnešního dne, dává pracovníkům zákaznického servisu v reálném čase relevantní informace o požadavku volajícího. Už není zapotřebí zdlouhavý výcvik – Watson okamžitě předloží pravděpodobné řešení požadavku, a může tak učinit i juniorské pracovníky stejně efektivní jako zkušené profesionály.
• Marketing: Nové funkce IBM Watson Assistanta pro marketing (IBM Watson Assistant for Marketing feature), vestavěné do IBM Watson SaaS řešení automatizovaných kampaní pro marketéry, pomáhá převést rušnou práci marketingu do jednoduché konverzace s Watsonem. 
• Reklama: Společnost Subway využila nový WEATHERfx Footfall s Watsonem k návrhu reklam na základě měnících se vzorců počasí. Proč inzerovat teplé sendviče, když je venku vedro? Během reklamní kampaně se návštěvnost restaurací Subway zvýšila 31 %, což výrazně překonalo všechny jiné metody cílení. Vedle toho bylo zaznamenáno 53% snížení odpadu kampaně.
• Výstavba: Kombinací průmyslového IoT a AI dokáže IBM IoT Buildings Insights dekódovat exabyty dat, které komerční nemovitosti vytvářejí, a správci budov tak tato data můžou využít ke snížení nákladů na energii a lepšímu pochopení dynamiky obsazenosti budov. 
• HR: Průměrný náborový manažer denně prochází stovkami uchazečů, přičemž každému životopisu věnuje přibližně 6 sekund, kvůli čemuž pak může být dobře zvážené rozhodnutí obtížné. Nová AI funkce pro HR od IBM (IBM’s new AI functionality for HR) analyzuje pozadí současných nejvýkonnějších zaměstnanců z různých prostředí a využívá tato data k tomu, aby pomohla označit slibné uchazeče. Poskytuje ukazatel úspěchu a může pomoci vyřešit zaujatost při rozhodování o přijímání kandidátů.
• Výroba: Společnost IBM vydává speciálně upravené sady nástrojů Watson, které pomáhají průmyslovým týmům významně snížit požadavky na zdroje u inspekcí výrobků pomocí vizuálních a akustických kontrolních schopností.
• Vozidla: AI bude také hrát roli v přední linii produktového vývoje. Vzhledem k tomu, že 47 % projektů selhalo kvůli nepřesným nebo špatně sepsaným požadavkům, přináší IBM sílu AI do nové generace Řešení správy požadavků. 
• Dodavatelský řetězec: Watson umí zahrnout údaje o počasí, dopravní hlášení a regulační zprávy k poskytnutí plnějšího obrazu globálních problémů s dodávkami. A dnes IBM světu zpřístupňuje tuto technologii prostřednictvím Watson Supply Chain Insights.

tisková zpráva společnosti IBM

S GPS ztrácíme prostorovou paměť

Používání GPS navigace v chytrých brýlích může měnit fungování mozku. Na změnu stačí tři měsíce. …

Používáme soubory cookies pro přizpůsobení obsahu webu a sledování návštěvnosti. Data o používání webu sdílíme s našimi partnery pro cílení reklamy a analýzu návštěvnosti. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close